Retur
Vi tilbyr hele 100 dagers full retur på alle ordrer for våre strikkevenner. Ellers er det 14 dagers retur.
Enkel returprosess
- Send oss en epost på kundeservice@sensegarn.no med ditt ordrenummer (du finner dette i ordrebekreftelse-eposten du mottok da du bestilte) og hvilke varer du ønsker å returnere.
- Vi sender deg en SMS med link til en QR-kode.
- Ta med deg posen med det du ønsker å returnere, og dra til nærmeste Posten utleveringssted og scan QR-koden i skranken der. Du får da skrevet ut returlapp som du klistrer på posen, og leverer inn på det aktuelle utleveringsstedet der du er.
- Ferdig!
Alternativt om du har tilgang til en printer, kan du skrive ut returlapp selv. Du får link til returlapp av posten på mail. Du kan da sende returen til oss ved å bestille henting i egen postkasse på posten.no, eller leveres pakkeboks via Posten app.
Behandlingstid
Normalt tar det 3-5 dager med retur-transport samt behandling av returen. Så snart den er godkjent vil du motta en endelig epost med bekreftelse på returen og at du er refundert. Pengene er normalt tilbake på konto enten samme eller neste dag.
Merk at vi trekker fra kr 59,- for returfrakten når vi refunderer beløpet på ordren. Dersom du ikke ønsker å bruke vår returløsning, og heller ønsker å returnere til oss på andre måter så betaler du den aktuelle returfrakten selv, og vi trekker da selvfølgelig ingenting ekstra. Gi oss i tilfelle beskjed om dette i mailen, så sender vi ikke SMS med QR-koden.
Uavhentede pakker
Dersom man lar være å hente en pakke, og den kommer i retur til oss, belastes et returgebyr på kr 180. Hvorfor, tenker du? Det koster oss kr 100-150 i frakt hver vei, pakking koster, samt andre strikkeglade får ikke mulighet for å kjøpe produktene i de ukene de er "ute på veien". Kostnadene våre er derfor vesentlig høyere enn retur-gebyret.
Rent praktisk blir ordren kreditert når vi får pakken i retur, minus returgeyret.
Dersom du av forskjellige grunner ikke fikk hentet pakken og fortsatt ønsker den, kontakter du kundeservice. Du får da en betalingslink for å betale kr 100 i tilbakesendingskostnad, og så sender vi pakken tilbake til deg.
Feil på bestillingen?
Er det noe feil ved den mottatte bestillingen? Ta kontakt med kundeservice der du forklarer eller viser med et bilde hva som er problemet, så løser vi det sammen :)
Returadresse: (dersom du ønsker å returnere på egenhånd)
Sense Garn AS
Gravarsveien 7
4306 Sandnes
Merk: Retur