Bytte
Bestilt feil eller ønsker en annen farge? På Sense Garn er det null stress å bytte :)
Slik gjør du
- Send oss en epost på kundeservice@sensegarn.no med ditt ordrenummer (du finner dette i ordrebekreftelse-eposten du mottok da du bestilte) og hvilke varer du ønsker å bytte fra og bytte til.
- Vi sjekker da at vi har de faktiske varene på lager, og holder de av til deg.
- Vi sender deg deretter en SMS med link til en QR-kode.
- Ta med deg posen med det du ønsker å bytte, og dra til nærmeste Posten utleveringssted og scan QR-koden i skranken der. Du får da skrevet ut returlapp som du klistrer på posen, og leverer inn på det aktuelle utleveringsstedet der du er.
- Så snart vi har mottatt produktene vil vi sende deg produktene du ønsket å bytte til.
Dersom beløpet for varene du ønsker å bytte til er høyere enn det du betalte for de opprinnelige varene vil du motta en SMS med link til betaling for det overskytende beløpet. Så snart dette er registrert betalt sendes varene.
Regler for bytting
- Varer som skal byttes må returneres i 100% ubrukt form, dvs de kan ikke være åpnet, banderole revet av. Dersom de er det vil en skjønnsmessig del av prisen bli holdt tilbake, normalt rundt 50%, på grunn av at produktet må selges som såkalt B-vare til normalt 40-50% rabatt
- Det tillates ikke bytting av oppskrifter dersom de er tatt ut av papp-beskyttelsen
- Det tillates ikke bytting av strikkepinner
Merk at vi trekker fra kr 100,- for returfrakt + frakt for å sende varene det blir byttet til.
Dersom du av forskjellige grunner ikke fikk hentet pakken og fortsatt ønsker den, kontakter du kundeservice. Du får da en betalingslink for å betale kr 100 i tilbakesendingskostnad, og så sender vi pakken tilbake til deg.